Jag älskar de här jobbet

Och vipps så förändrades min inställning till denna dag, jag börjar få upp mer hastighet i jobbet och samtalen blir bättre och bättre.
Jag har sålt och jag har även snackat med en hel del trevliga personer som jag ska ringa tillbaka till och som jag tror kommer att köpa.
Jag skrev ju tidigare att denna dag har gått ganska segt men nu så ändrades de, vilket jag även skrev att de skulle göra.
Jag har stora förhoppningar inför de sista arbetspasset för denna dag och sen när jag kommer hem så ska jag även avsluta denna dagen med lite träning och även paj.
De är fortfarande över 90 min kvar på denna arbetsdag så jag vet att jag har mer pengar att hämta och jag ska göra allt för att sälja minst en gång till iallafall.
Jag måste bara säga att jag älskar de här jobbet och varje gång jag säljer så blir jag lika glad, men de kanske är självklart för annars så hade jag ju inte suttit här.
Jag har helt underbara arbetskamrater och jag trivs vldigt bra, men nu så ska jag snart sätta igång och ringa igen men ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0