Någon som vet varför de är så?

Imorse så blev de ingen morgon video, jag gjorde helt enkelt lite andra grejer, blandannat så kollade jag på wrestling som jag egentligen skulle ha gjort igår kväll.
En annan grej som jag inte gjorde igår kväll de var att träna, nu när jag har marsvinen så blir de lätt att dem tar upp ganska mycket tid, jag ville ju träna men när jag tittade på klockan så var de helt enkelt dags att lägga sig.
Jag brukar försöka lägga mig kring nio varje kväll men igår så blev de en timme senare, alltså kl tio istället.
Jag trivs väldigt mycket med våra marsvin iallafall och igår så tog vi ivän upp dem ur buren för första gången och klappade dem lite.
Men en sak som jag tycker är lite konstigt de är att dem är vilda och skygga när dem är i buren men när man lyfter upp dem så blir dem lugna, är de någon som vet varför de är så?
Oavsett vad så vet jag att dem kommer att bli tamare och gosigare med tiden, de ända som krävs är ju att man håller på med dem mycket så att du vänjer sig.
Nu ska jag iallafall fortsätta med att njuta av min rast och sen så ska jag sätta igång och ringa igen, förmiddagen har inte varit så bra idag men jag får helt enkelt se till att jag säljer bra under eftermiddagen, ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0