Vaken igen

Nu är man vaken igen, vilket inte är så konstigt eftersom jag har jobb som väntar.
Jobbet startar 08:00 och slutar 16:00 och de känns som om jag kommer klara av denna dagen också, jag har ju iförsej inte något val.
För en gångs skull så har jag ett jobb som inte är fysiskt jobbigt utan mera psykiskt jobbigt, jag rör mig inte speciellt mycket men däremot så sitter jag och babblar med en massa folk.
Jag har en hel del kunder idag som jag har väntat på att ringa till och idag ska jag ringa till dem och erbjuda mina produkter, jag hoppas att allt kommer att gå vägen och att jag får dem att köpa.

 

När de gäller maten idag så har jag med mig äggpasta med spenat i och sedan så har jag även med mig köpta våfflor som jag ska äta till efterrätt.
Jag brukar ju alltid sticka iväg till affären på den korta rasten och köpa bullar men idag så får jag försöka hålla mig till den långa rasten och fokusera på enbart min mat istället.

 

Nu ska jag sticka iväg till bussen om ungefär 5 min så jag måste avsluta nu, men ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0