arbetsveckan är startad

Nu så är arbetsveckan startad och man är uppe tidigt igen. Jag missade första alarmet imorse men som tur är så har jag en massa alarm så en halvtimme senare så väckte de andra alarmet mig istället. Just nu så är de ungefär en timme till jag ska med bussen och jag hittade ingen mat att ta med mig till jobbet idag så jag tog med mig lite pengar istället så får jag handla något.

 

Jag tycker att de är väldigt skönt att ha ett jobb att gå till, framförallt om man inte kan allt än för då är de roligt att lära sig en massa nya saker. Men oavsett om man har jobbat där länge eller inte så lär man sig ju ändå nya saker nästan varje dag, man måste alltid komma på nya knep för att fånga kundens intresse och få kunden att vilja köpa.

 

När de gäller övriga planer idag så har jag inga övriga planer, jag antar att jag kommer att vara ganska trött när jag kommer hem i eftermiddag så jag ska nog bara vara hemma, men jag hoppas ju förstås att jag orkar med min kvällsträning iallafall, jag tycker den är väldigt viktig.

 

Nu så ska jag bara ta de lugnt innan jag ska iväg till bussen och åka till jobbet, men vi hörs kanske senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0