De rullar på nu!

Nu så sitter jag på jobbet och har rast och ungefär vid 13:00 så börjar jobbet igen och jag ska först lära mig lite nya saker och sedan så ska jag börja ringa igen.
Efter en veckas arbete på detta stället så börjar äntligen försäljningen att rulla på och jag känner att jag börjar få koll på saker och ting.

 

Idag så slutar jag vid 16:30 och innan de så hoppas jag förstås att jag ska sälja ännu mer, jag börjar lära mig mer och mer om hur jag ska agera för att sälja bra och de känns helt suveränt. När jag kommer hem idag så ska jag förmodligen äta lite och sen så ska jag väll försöka träna lite också. Sen så ska jag  inte vara uppe speciellt länge för imorgon så är de jobb igen.

 

Nu vet jag inte riktigt mer vad jag ska skriva men vi hörs kanske senare eller imorgon, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0