Denna dag och lite från igår

Godmorgon på er, igår så skrev jag att jag knappt orkar göra något när jag kommer hem från jobbet men nu måste jag faktiskt meddela att jag orkade träna lite igår på kvällen, de blev 150 stycken ryggböj och de är jag väldigt nöjd med. På kvällarna när jag kommer hem så brukar jag bara tänka på att lägga mig för att jag är så trött, men klockan är ju inte speciellt mycket och man kan ju inte lägga sig alldeles för tidigt.

 

Men nog pratat om gårdagen, nu så har jag en ny dag framför mig och nya utmaningar att ta tag i och när jag jobbar så är de ju inte såm svårt att planera dagarna eftersom jag är på jobbet nästan hela dagen och sen när jag kommer hem så orkar jag inte göra något speciellt.

 

1. Nu har jag vaknat och jag sitter och äter frukost och idag så fick de bli fil och sen så ska jag borsta mina tänder och titta lite på tv och lägga mat i matlådan.

 

2. Jobbet kallar och jag måste ta mig till bussen och sedan åka lite och sen ska jag byta till spårvagn och sen så får jag gå en liten bit också och sen är jag framme på jobbet och då är de att kämpa på med de som gäller.

 

3. Jag har jobbat hela dagen och jag har slutat och när jag väl har tagit mig hem så får jag väl ta något att äta.

 

4. Träningen hoppas jag också att jag orkar med och sen när jag är klar med den så kommer jag förmodligen att vara så trött att jag lägger mig ganska tidigt.

 

Men idag är de fredag, vilket betyder att helgen börjar efter jobbet idag, imorgon så är de alltså inget jobb och de är ju väldigt skönt. Egentligen så behöver jag ju inte lägga mig tidigt idag men jag kommer förmodligen att vara såpass trött att jag vill göra de ändå. Men nu så ska jag fixa med de som jag skrev ovan, Bye Bye så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0