En perfekt kväll

Hejsan på er, jag hoppas att eran kväll har varit minst lika bra som min har varit. Hela dagen idag har varit en helt perfekt dag och jag hoppas att alla dagar kan vara såhär. Jag startade dagen med jobb och sedan så bar de iväg hemåt, nu här hemma så har jag umgåts med min älskling, ätit god kyckling och dessutom så orkade jag träna idag och de blev sit-ups idag. En dag med jobb, trevligt umgänge, god mat och träning, de är helt perfekt och jag kan inte drömma om att ha de bättre, kvällen kommer att sluta med lite tv-spels spelande och sedan så ska jag sova gott så jag orkar jobba imorgon.

 

Jag har inga planer inför morgon dagen, man hinner inte med speciellt mycket när man jobbar och dessutom så jobbar ju jag i stan så själva resan till jobbet tar ju också ett litet tag. Jag ska försöka ta mig upp ganska tidigt imorgon bitti iallafall så att jag hinner glo på wrestling innan jag sticker iväg till jobbet.

 

Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva förutom att önska er en trevlig kväll och god natt, Bye Bye så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0