Ny vecka = Nya tag

Nu jävlar kör vi, nu är jag återigen vaken för att snart bege mig till jobbet och nu jävlar tänker jag inte lata mig, jag vill jobba, träna och göra allt annat som jag vill också.
Vid de här laget så borde jag ju har vant mig vid jobbet, vilket betyder att jag borde kunna sälja bättre och jag borde ha vant mig vid dessa tider och jag borde kunna vara piggare efter jobbet.

 

Men innan jag sticker iväg till jobbet så ska jag äta min smörgås, dricka min juice och sedan borsta mina tänder och sen så är jag redo. Jag har även bestämt mig själv för att unna mig lite suchi under rasten idag så de ser jag fram emot.

 

Om drygt en halvtimme så ska jag sticka iväg till bussen, men vi hörs förmodligen sen, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0