Orkar inte träna

Hejsan på er, just nu så sitter jag på jobbet, vilket jag har gjort dem senaste dagarna och de trivs jag med.
Men de finns en grej som jag inte trivs med speciellt mycket och de är att jag blir så fruktansvärt trött när jag jobbar, jag skulle vilja orka göra mer än vad jag gör.
En av sakerna som jag skulle vilja orka göra mera de är att träna, jag lovade mig själv att detta året skulle bli ett bättre träningsår och de kan jag ju inte direkt säga att de har blivit.
Jag lovade ju även mig själv att jag skulle fixa ett jobb där jag kan få in dem pengar som jag beöver och de har jag ju iförsej lyckats med.
Mina vardagar består av att äta, jobba och sova och mer orkar jag inte med, jag försöker lägga mig tidigt varje kväll och jag har inga problem med att sova men jag är fortfarande väldigt trött när jag kommer hem från jobbet.
Jag skulle vilja vara piggare och orka med mina sit-ups, armhävningar och ryggböj som jag brukade göra förut men nu så är jag somsagt för trött.
Jag vill gå upp i vikt, bli mer muskulös och även få bättre kondition men om jag inte tränar så kommer jag inte att kunna uppnå mina mål. De ända som jag kan göra är väll att skita i att jag är trött och försöka träna iallafall, jag kommer ju vara trött efter jobbet och de ska man väll vara också, men jag får väll helt enkelt skita i de.
Mitt mål i livet just nu är att få ihop pengar till körkort och sedan skaffa de och sedan så vill jag komma in på brandmans skolan och sedan förhoppningsvis få ett jobba som brandman och för att bli brandman så måste man ju vara vältränad men sen när/om jag blir brandman så kommer de ju inte att vara några problem med träningen eftersom man tränar på jobbet också.
Nu så är snart min rast slut men ni får ha en fortsatt trevlig dag och så hörs vi kanske senare, Bye Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0