Tredje jobb dagen

Hejsan på er, idag så är de den tredje jobbdagen på mitt nya jobb som telefonförsäljare, jag tror att jag har fått en kund på kroken och jag hoppas att jag kommer att sälja bra idag.
Men jag får jag absolut inte glömma att jag ska ringa till min gamla chef och berätta att jag har fått ett nytt jobb och att jag inte kan vara kvar hos dem.
Jag ska även ringa facket och kolla lite grejer med dem, dem har nämligen sagt till mig att jag skulle ringa till dem när jag byter jobb, men de var ju ganska länge sen jag gjorde de.
De facket som jag är skriven hos, ligger på ett annat ställe och dem har sagt att jag ska ringa ifall jag börjar jobba någon annanstans, alltså inte i närheten av deras kontor, men sen när jag fråga dem på arbetsförmedlingen så sa dem att de inte spelar någon roll vart kontoret ligger eller vart jag jobbar, dem säger att de är samma fack ändå.

 

Jag gillar verkligen inte när folk ger mig en massa olika information, hur ska jag kunna veta  hur saker och ting ligger till ifall alla ger mig olika info?

 

Men nu ska jag inte grubbla på de mera utan nu så ska jag äta lite frukost, titta lite på tv och sen så bär de av till jobbet igen, vi hörs förmodligen senare igen, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0