3,5 dagar kvar till semester

Nu är de endast tre och en halv arbetsdag kvar till semester, de ska bli riktigt härligt.
Men jag ska ju faktiskt inte bara slappa under semestern utan jag har ju faktiskt en hel del att göra, ledigheten startar ju med körlektioner, jag ska hjälpa till med flytt och sen ska jag och min tjej resa iväg till Norrland.
De där med Norrland är ju inte så värst jätte jobbigt, vi ska ju bara ta de lugnt och umgås med min farmor och förmodligen ta en och en annan promenad där uppe för att kolla omgivningen.
(En arbetskamrat hälsar)
Om man bortser från semestern och återgå till vardagen så har de faktiskt gått strålande på jobbet idagoch jag har en hel del grejer som förmodligen kommer göra att eftermiddagen blir minst lika bra.
Idag har jag faktsikt inget speciellt planerat efter jobbet, men eftersom jag har blivit så trött på morgonen den sista tiden så ska jag förmodligen lägga mig tidigt iallafall, de säger jag iförsej alltid men de blir ju inte direkt så.
Igår tränade jag inte hemma så de får jag se till att göra idag och som jag har skrivit tidigare i bloggen så brukar jag åka iväg och träna, de har varit ett uppehåll ett tag nu men imorgon så blir de förmodligen träning med träningspolarna igen och de ska bli härligt.
Jag har precis ätit plättar och nu sitter jag somvanligt vid datorn och skriver lite blogg.
Jag får hoppas att jag hinner/orkar göra ett videoinlägg idag, de är ju lite synd att strunta i de nu när de äntligen har börjat funka.
Ni får oavsett vad ha en fantastisk fortsättning på denna dag, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0