Drygt tre veckor kvar

Nu så har man avklarat ytterliggare en halv arbetsdag, tiden går väldigt fort, nästan för fort kan man tycka.
Försäljningen dem senaste dagarna har inte varit speciellt bra, men man får se de possetivt, de kan ju faktiskt bara bli bättre.
Detta är sista veckan på löneperioden och helst så skulle jag vilja få in några tusenlappar till innan de är över.
Nu är de drygt tre veckor kvar till semestern och de känns så jäkla härligt att äntligen få sätta igång med körkortet.
Igår efter jobbet så stack jag iväg och bokade in körlektioner så nu vet jag vad jag ska hitta på under en och en halv vecka på semestern och sen så kan man bara slappa och ta de lugnt efter de, Gött gött!
Nu har jag precis ätit hamburgare med potatisgratäng så jag är mätt och belåten och om ca 45 min så staratr jobbet igen och nu så är jag såpass laddad att kunderna får passa sig.
Jag ska bara fortsätta att ta de lugnt och njuta av den korta lilla ledighet man har innan de är dags att börja ringe igen, Bye Bye på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0