En lugn dag idag

De har varit en ganska lugn dag idag, har umgåts med syrran och hennes kille.
Innan vi åkte till MTV World Stage så lämnade jag min väska hos dem, för att slippa bära omkring med den och idag tänkte jag hämta den.
När jag kom till min systers kille så blev de tydligen så att jag stannade lite längre, jag åt där och så tittade vi även på film, men nu är jag hemma igen.
Som ni kanske vet så tycker jag om att lägga in videoinlägg på bloggen men somsagt så krånglar videofy.me eller blogg.se eftersom mina videoklipp inte kommer in på bloggen, jag vet att jag kan lägga in via youtube men eftersom de är mycket veligare så väljer jag videofy.me.
Genom att ladda upp videos på videofy.me så kommer dem till Facebook, twitter och bloggen på samma gång, utan att jag behöver göra ett skit.
Som jag skrev tidigare så har jag tre videos på videofy.me som INTE ha kommit till bloggen och de har varit EFTER att dem ändrat blogg.se.
Jag vet inte om de har med den nya plattformen att göra eller vad de är för fel, men jag hoppas att jag får svar på de på måndag iallafall.
Jag tycker om att lägga in videoklipp och så som jag har förstått de, så gillar även NI som tittar på bloggen att jag gör de.
Jaja, allting ordnar sig alltid på ett eller annat sätt, de brukar jag alltid säga.
Nu ska jag bara ta de lugnt och kanske titta på en film, men ni får ha en trevlig kväll så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0