För första gången på två veckor

Nu har jag börjat få upp tempot, jag känner de i hela kroppen och de känns så jävla skönt.
Idag så tränade jag, för första gången på två veckor och de känns verkligen som om jag börjar komma igen nu.
Allting i mitt liv känns bra just nu, vädret är fantastiskt, jobbet går underbart och dessutom så har jag ju förlovat mig och de är ju både fantastiskt och underbart på samma gång.
När allting i livet känns bra så kan man ju bara göra de ännu bättre och de har jag gjort just nu eftersom jag tagit tag i träningen igen och en bidragande faktur till att jag har gjort de är ju faktiskt vädret, solen ger än energi och man känner verkligen att man får kraft att hålla igång och träna.
Jag mår bra av solen och då orkar jag träna och om jag tränar så mår jag ännu bättre vilket betyder at sommaren bara bidrar med en god cikel.
Idag har jag kännt mig pigg och glad och de vill jag göra imorgon också och därför ska jag sova, Godnatt på er!

 

Jag får be om ursäkt för att jag inte visat fodralet till förlovnings resan filmen än, men jag har faktiskt inte den filmen hemma, men jag får försöka visa den imorgon, Godnatt..........igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0