Hemma igen

Då är man hemma igen efter våran resa till Danmark, de var trevligt, roligt och för de mesta bra väder.
Jag kommer tyvärr inte visa hela våran resa från Danmark i bloggen eftersom de blev väldigt mycket film material, men jag kommer att bränna ner filmen på en DVD och då kanske jag filmar lite medans jag tittar på DVD,n.
Trots att man bara varit borta en natt så känns de skönt att man är hemma igen.
Några av grejerna som vi har gjort på resan är såklart att spela på Stena Line båten, varit vid Palmstranden och sen så har vi kollat in en kyrka, oavsett vad så var de en väldigt lyckad förlovningsresa.
Nu ska jag bara ta de lugnt, titta på en film, dricka lite cider och självklart fixa iordning res-filmen som jag har filmat.
Jag tänkte be om ursäkt för att jag inte bloggat något, men jag kan tänka mig att ni förstår varför jag inte riktigt har kunnat de, ni får iallafall ha en fortsatt trevlig dag och så hörs vi när vi hörs, Bye Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0