Måste hitta energin till träningen igen

Då var ledigheten över och man sitter på jobbet igen, dagen och veckan har börjat helt fantastiskt och jag är super nöjd.
Med ny energi och power i kroppen så kommer detta att gå helt fantastiskt och de känns faktiskt super bra.
Som jag berättade igår så har jag fixat ihop filmen som jag filmade under våran förlovningsresa till Danmark och tyvärr så kommer jag inte kunna visa hela den filmen i bloggen eftersom den är 1 timme och 27 min lång, men jag kanske kommer att filma på tv,n när jag tittar på den någon gång så ni iallafall får se lite "Best Of".
Jag har ju iallafall lovat er att visa fodralet på filmen som jag har gjort och de kanske jag ska göra lite senare idag.
När de gäller Hammarkulle Karneval filmen så har jag ju fortfarande inte lagt upp hela den filmen men jag får lägga upp ytterliggare en del ifrån de idag också.
Efter jobbet idag så skulle jag vara lite i stan med min tjej men tyvärr så mår hon inte så bra idag så vi får göra de en annan dag.
Utöver detta så tror jag inte att jag har några andra planer, jag har ju inte tränat på ett tag nu så de kanske jag får se till att göra.
Jag känner att jag har energi på jobbet och de går ju faktiskt väldigt bra, men när jag kommer hem så blir jag seg och trött och har inte alls någon energi, jag kanske har tröttat ut mig på jobbet.
Jag vet inte hur jag ska göra men jag måste iallafall hitta energin till träningen igen, jag har helt enkelt struntat i den på väldigt länge och de är ju inte speciallt bra, framförallt inte om man vill gå upp i vikt.
Nu ska jag fortsätta njuta av denna rast och ni får ha en underbart fantastisk fortsättning på denna härliga, men lite molniga sommardag, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0