Tillbaka på jobbet

Strålande, då är man tillbaka på jobbet igen, dagen flyter på, jobbet går strålande och efter jobbet ska jag sticka iväg till en teorilektion.
De finns bara en grej som jag inte är speciellt nöjd med och de är att jag fortfarande inte fått något svar på varför videofy.me inte kan föra över videosarna till min blogg, de bästa jag vet är att videoblogga och nu kan jag inte de.
De är ju faktiskt så att videobloggarna är ju de som är roligt på min blogg, jag visar saker, jag hittar på roliga saker och jag filmar ju faktiskt en hel del, men jag hoppas iallafall att blogg.se svarar mig snart.
Nu när jag sitter på jobbet så gör de ju faktiskt ingenting att jag inte kan videoblogga eftersom jag ändå inte kan lägga in de nu, men när jag kommer hem så vilj jag gärna kunna videoblogga.
Jaja, jag kan inte gör så mycket förutom att vänta, jag hoppas jag kommer få svar snart så att de kan ordna sig snart.
En annan grej som jag kan göra på bloggen är ju att lägga in bilder, jag tycker ju faktiskt att de är ganksa skoj att ta bilder också, men de är ju fortfarande inte lika roligt som att filma.
Nu har jag precis ätit makaroner och korv och snart så startar arbetet igen.
Jag får be om ursäkt om ni tycker att jag är lite tjatig när de gäller de där med blogg.se och videofy.me, men de påverkar faktiskt min blogg negativt när jag inte kan lägga in videos.
Nu ska jag bara ta de lugnt, sen jobba och sen plugga teori, ni får ha de så gött så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0