Väntar på svar

Jag får be om ursäkt för att bloggen varit lite tråkig på sista tiden, som jag har skrivit innan så har jag problem med att få upp videos från Videofy.me.
Jag har skrivit e-post till blogg.se och så får jag hoppas att dem kan hjälpa mig, man vill ju gärna få in videos igen.
Jag fick ett automatiskt brev från dem idag där de stod att dem svarar på frågor mellan 08:00 och 17:00 på vardagar, så jag får hoppas att jag får svar på måndag.
Just nu så ligger de tre videos på Videofy.me som inte har kommit in på bloggen, men när jag väl kan lägga in videos på bloggen igen så kommer jag att försöka lägga in dessa videos också, men datumet kommer ju tyvärr inte att stämma.
Den viktigaste videon är ju de som jag filmade på MTV World Stage, dem andra pratar jag bara i.
Men nu så hade jag tänkt äta lite frukost och ni får ha de så bra, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0