Bläck till min skrivare

Just nu så sitter jag och har rast, jag har precis ätit äggnudlar så jag är mätt och belåten.
Jag funderade på om jag skulle ta mig en liten promenad men bestämde mig istället för att sätta mig lite vid datorn.
Filmat lite kunde jag ju ha gjort, men jag vet ju inte riktigt vart jag ska gå, jag har ju redan utforskat kyrkan men jag får väll hitta något annat ställe någon dag.
Idag så har de gått bra på jobbet och efter jobbet så ska jag handla lite bläck till min skrivare.
Min skrivare har jag inte använt på flera år, jag köpte den för att skriva ut en lång dagbok som jag hade skrivit på datorn i flera år och sen när jag gjorde de så skrev jag även ut lite bilder men efter de så tog bläcket slut.
Jag har inte orkat eller behövs köpa bläck sen dess men nu så har jag lite grejer som jag behöver skriva ut så jag får helt enkelt köpa bläck idag.
För första gången sen jag gick i skolan så känns de som jag har läxa att göra, jag ska skriva lite grejer när jag kommer hem och jag måste fixa de.
Det är iförsej ingenting som jag MÅSTE göra, men jag känner att jag vill göra de för att de ska bli lite lättare för mig på jobbet.
Klockan är unefär sjugo i ett och jag hade tänkt ta de lugnt fram till ett eftersom arbetspasset börjar då, men ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0