Idag så kom utbetalningen

IDAG så har de gått grymt bra på jobbet, jag tycker nästan att hela veckan har varit ganska kass men idag så har de faktiskt gått väldigt bra.
Men jag får se de såhär, jag har arbetat hårt hela veckan och idag så kom utbetalningen på de.
Nu har jag sålt bra och jag har fått in mina pengar som jag har väntat på ett tag och fortfarande så är ju inte dagen slut och allt som jag säljer nu kommer ju att vara en bonus.
Jag tror och hoppas att jag kommer att sälja bra under resten av dagen också.
Förutom att jag har sålt bra så har jag även ätit goda makaroner som min älskling kokade till mig igår (ibland har man tur).
Nu så har jag en halvtimme kvar på min rast och jag hade tänkt fortsätta med att njuta av den.
När de gäller vädret så blir de bara bättre och bättre för varje dag och jag känner att jag får ny energi nu när solen visar sig.
Igår kväll så var jag faktiskt tillräckligt pigg för att orka träna och jag hade tänkte fortsätta med de nu, för nu är de en ny månad och nya tag som gäller.
Efter jobbet idag så hoppas jag att jag även är tillräckligt pigg för att orka diska och städa iordning i köket och sen kanske gosa lite med marsvinen också (som förövrigt börjar bli lite tamare nu).
Men somsagt, nu har jag rast och de har jag fram till kl 13:00, men ni får ha de så bra så kanske jag fixar något videoinlägg lite senare också, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0