Mars månad

Nu så har vi kommit in i Mars månad, de börjar bli varmare och de börjar kännas skönare.
Jag sitter just nu och har rast och jag har precis ätit kyckling, vilket var väldigt gott.
Dagen idag har inte heller gått speciellt bra när de gäller jobbmässigt, men jag tänker fan ändra på de under eftermiddagen.
Som ni har märkt så la jag inte in någon video imorse men jag har faktiskt filmat lite på jobbet och de ska jag lägga in när jag kommer hem.
När de gäller vädret så hoppas jag att de blir ännu varmare snart så att man kan skippa jackan och sedan börja bada ute igen, sticka iväg till havet eller helt enkelt bara njuta av solen.
Nu när de är ny månad så måste jag ju faktiskt sätta igång med min träning på riktigt, jag får helt enkelt hämta energin innifrån någonstans och bara köra på. Dessutom så är de ju faktiskt både lättare att träna och att vara pigg nu när de börjar bli varmare, jag blir iallafall pigg och glas av solen.
Nu ska jag fortsätta med att ha lite rast och sen så ska jag börja ringa folk igen, men ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!
PS: Glöm inte att titta in på bloggen senare eftersom jag ska lägga in en video då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hur går det med dina marsvin? Vad heter dom? :-)

2012-03-01 @ 13:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0