Morgondagens planer

Nu börjar de bli ganska sent, tillockmed för att vara helg tycker jag.
Känner mig faktiskt ganska trött och tänkte därför gå och lägga mig men först så tänkte jag berätta lite om morgondagens planer.
Lägenheten ser inte alldeles för fin ut, vilket betyder att jag kommer att lägga ner säkert hela dagen imorgon på att städa och göra lägenheten fin.
De måste dammsugas, diskas, vattnas blommor, bäddas, plockas tvätt, rensa ut gamla saker från rummet, tvätta marsvinens bur osv, osv.
Somsagt så har jag en hel del grejer som måste fixas och de får jag passa på att göra när jag är ledig.
Jag lovar såklart också att jag kommer att filma lite imorgon och göra lite videoinlägg om själva storstädandet och kanske göra en, före och efter film, där man kan se skillnaden.
Men nu så måste jag somsagt sova, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0