Några timmar kvar på jobbet

Jag bara älskar detta väder, visst de har snöat lite, men jag känner att de ändå är varmt och jag vet att snön inte kommer att ligga kvar speciellt länge.
Redan nästa vecka så ska de bli ännu varmare och sen så antar jag att de går med en jäkla fart och så har vi sommaren här snabbare än vad vi anar.
Just nu så har jag rast och jag har precis ätit mina äggnudlar, de var gott och nu så sitter jag vid datorn och slappar lite.
Jag tycker att de är så fruktansvärt skönt nu när de är fredag och att man vet att helgen snart är här, jag har redan klarat av halva denna arbetsdag och då ska nog den andra halvan också gå bra.
När de gäller helgen så har jag inga speciella planer förutom att jag ska städa imorgon, men sen så ska jag nog bara slappa och ta de lugnt.
Jag ska ju självklart gosa med våra djur också, en grej som är rolig är att marsvinen har blivit lite tamare nu, dem är mer nyfikna och de är inte lika svårt att klappa dem i buren längre.
Jag vet inte men jag kanske ska filma dem lite under helgen så att ni också får se dem, ni har ju iförsej redan sett dem men kanske inte när dem varit uppe i knät och så.
Ikväll så kanske jag även ska visa mina gamla nyheter och även tänka tillbaka på vilka nyheter vi har haft i bloggen, en anledning till att jag vill visa dem är för att jag då ska kunna ha en anledning att slänga dem.
Efter att jag kollat igenom en nyhet så slänger jag den i soptunnan och sen så får vi se hur lång tid de tar innan alla nyheter är slängda.
Oavsett vad jag ska göra ikväll och under helgen så får jag inte glömma att jag har några timmar kvar på jobbet.
De gäller bara att skämpa på och ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0