Skoj att vara ute och resa

Nu är man tillbaka på jobbet igen och man har klarat av halva denna arbetsdag.
Med halva arbetsdagen plus lite träning ikväll så är denna dag fullbokad.
De var ganska skoj att vara ute och resa nu under helgen och jag hoppas förstås att jag kan resa iväg någonstans snart igen, de är ju faktiskt inte speciellt jobbigt att bara sätta sig på ett tåg och bara sticka iväg.
Nu när träningsdagarna (inte när jag tränar hemma) är flyttade till måndag & onsdag istället för söndag och onsdag så kan jag ju faktiskt sticka iväg på helgerna.
Dessutom så håller jag ju på att spara resepengar och jag hoppas förstås att jag kan sticka iväg utomlands snart också.
Men nu får jag sluta tänka på resande utan återgå till vardagen igen, just nu så har jag rast och jag har ätit tre Billyz Pizza och snart så startar jobbet igen.
Ni får ha de super bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0