Allting är fixat

Nu är man äntligen hemma och helgen är startad.
Helt underbart att komma hem och få se att min kära älskling har fixat med disken, allting är fixat och jag kan bara lägga mig och sova.
Trots att de är helg så tänker jag inte spendera hela natten med att sitta uppe, dessutom så vill jag ju vara pigg imorgon när jag ska hälla i mig hela vinflaskan.
Jag hoppas verkligen inte att jag lovar för mycket för jag vet ju inte om jag kommer att klara av att dricka upp hela, jag verkligen avskyr vin och de kan ju sluta med att jag spyr.
Morgondagen tänker jag starta med att ta en dusch och denna dagen tänker jag avsluta nu med att krypa ner under täcket, Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0