En rolig historia/fråga

Nu är de kväll igen och här sitter man utan att ha kommit på något att filma till bloggen.
De kommer tyvärr inte att bli någon video ikväll eftersom jag anser att de är såpass sent att jag ska lägga mig för att vila upp mig inför veckans sista arbetsdag.
Men istället för en liten video så kan jag bjuda på en rolig historia/fråga!

 

En gammal man dejtar unga damer och en kvinna kommer fram och frågar:
-Tycker du verkligen att de är lämpligt att dejta folk i din ålder?
och då svarar mannen:
-Nejdå men dem är ju inte i min ålder!

 

Hoppas ni tyckte att de var lika roligt som jag tyckte när min arbetskamrat berättade de, men nu så hade jag tänkt sova iallafall, så Godnatt på er så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0