Ganska veligt inlägg

Nu har man avklarat en halv arbetsdag av denna korta arbetsvecka, en halv + 2 hela arbetsdagar kvar och sen så tar man helg igen.
Igår så tog jag en ganska lång promanad och jag tyckte faktiskt att de var såpass trevligt att jag ska promenera lite under helgen också, de är väldigt trevligt att vara ute och gå och framförallt när de börjar bli fins väder.
Dagen idag har gått ganska bra men jag hoppas självklart att den blir ännu bättre under eftermiddagen och sen när de gäller vädret så hoppas jag att värmen kommer snart, för jag tycker fortfarande att de är ganska kallt.
Efter jobbet idag så måste jag (som vanligt) handla och sen så ska jag förmodligen bara ta de lugnt, jag har liksom ingen energi att hitta på något på vardagarna.
Jag ska förmodligen kanske följa med min tjej till hennes farsa och umgås lite med han och hans sambo men sen så har jag ingenting planerat.
Skåpen hemma är iprincip slickade så jag måste köpa hem lite grejer, vi har ju spagetti hemma så jag får väll köpa köttfärssås och så får vi äta de idag iallafall.
Nu har jag precis ätit pannkakor och jag sitter och väntar på att jobbet ska starta igen.
Detta blev ett ganska veligt inlägg, men jag hoppas ni förstår mitt "budskap" iallafall.
En annan grej som jag ska göra idag de är ju att träna och sen så ska jag även försöka få in ett litet videoinlägg också.
Jag har dessutom beställt bläck till min skrivare så jag får se om de har kommit, jag har nämligen några grejer hemma som jag ska skriva ut.
Nu när de är långhelg så har jag faktsikt vissa småsaker planerade också, jag ska kanske till en polare och umgås lite och sen så ska jag även fira min systers födelsedag, hon och hennes kille kommer till oss och vi kanske ska äta lite tårta eller något.
Ne nu ska jag inte skriva mera, ni får ha en fortsatt trevlig dag, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0