Handlande, diskande och tvättande

Nu närmar sig helgen med storm steg, några få arbetstimmar kvar och sen så är de äntligen helg och man kan vila ut.
Jag har som vanligt inga speciella planer, men hela köket är full av disk och jag får nog se till att diska iallafall, kyskåpet är ganska tomt så man får handla mat och på söndag så är de tvätta som gäller, vanlig vardagsgöra helt enkelt.
Kanske lite dubbel moral att göra vardagsgrejer på helgen, men detta är saker som jag nästan inte hinner med under vardagarna.
Utöver handlande, diskande och tvättande så har jag inga planer alls, tror jag.
Imorgon så ska jag häva i mig min vinflaska så de ska bli spännande att se hur de slutar, jag ska ju självklart försöka filma allting och sen lägga upp på bloggen men om jag blir för full så får väll min flickvän filma.
Arbetsdagen idag har hittills varit den bästa på veckan och nu under eftermiddagen så ska den självklart bli ännu bättre.
Jag har precis ätit en kycklingsmörgås och jag får väll vräka i mig mer mat när jag kommer hem.
När de gäller träningen så har jag inte tränat på två dagar, i onsdags så var de pågrund av att jag hade varit och lämnat blod och igår så skippade jag träningen pågrund av allmän lathet helt enkelt, men idag så får jag avsluta denna vecka med en sista träning och sedan vila under helgen.
Har ni några ideér på vad jag ska hitta på i bloggen? Om ni har de så får ni väldigt gärna kommentera de i bloggen och så kanske jag hittar på de som ni vill.
Ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare, Bye Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0