Köpt biljetter till Danmark

Hejsan på er, nu på rasten så har jag varit och köpt biljetter till Danmark.
Min tjej tar ju studenten nu på onsdag nästa vecka och dagen efter de så ska vi sticka iväg till Danmark, vi åker på torsdagen och kommer hem på fredagen och de ska bli riktigt trevligt.
Förutom tur och retur så har jag även betalat en frukost buffé som vi ska äta på dit resan.
Vi har inte planerat vad vi ska göra där, men vi ska ha de trevligt iallafall och sen så måste vi fu fixa ett hotell som vi ska sova på också.
Man måste lyxa till de när de gäller student, på min egen student så spelade vi bara bowling men de var roligt de också, jag är ingen person som kräver speciellt mycket.
Jag får passa på nu att göra de lite festligt när min tjej tar studenten och att åka till Danmark tycker jag är en utmärkt idé.
Så nu har man alltså en rolig resa att se framemot och sen så har vi ju också en massa andra saker att planera inför studenten, så man kan säga att de händer en hel del den närmaste veckan.
Förutom de så har jag även haft den bästa jobbdagen på hela denna veckan idag, så de känns bra och jag hoppas självklart att den ska fortsätta lika bra under eftermiddagen.
Vädret är fantastikt, jag mår toppen och livet leker, man ska absolut inte klaga.
Ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0