Krångel med Videofy.me

Hejsan på er, jag har gjort iordning dagens avsnitt av "Bosse The Jehovas" men tyvärr så var de krångel med Videofy.me igen.
Denna gången ska jag inte lägga in videon via youtube men istället så delade jag upp dagens inlägg i två delar och så hoppas jag att de går att lägga in videon via Videofy.me.
Jag kommer tyvärr inte kunna lägga in videon nu utan de får bli senare ikväll eller inatt, men jag lovar att ni kommer att få se de femte avsnittet av "Bosse The Jehovas" iallafall och dagens avsnitt heter "Kriget mellan kungarna och gud".
Håll till godo, men man brukar ju säga att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Vi hörs och ses lite senare men nu ska jag ut en liten runda, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0