Lämna blod

Jag får börja med att be om ursäkt för att de inte blev något video inlägg igår, jag får försöka hinna med de idag istället.
Men jag har faktsikt lite grejer som jag måste göra efter jobbet idag, jag ska blandannat lämna blod och sedan så måste jag handla lite också.
Jag är nämligen blodgivare och jag lämnar blod ungefär en gång var tredje månad och nu så har de blivit dags för de igen, jag börjar bli ganska van vid de och jag tycker inte att de är speciellt jobbigt eller otäckt heller.
Efter varje gång som man har lämnat blod så får man välja en present också och jag väljer alltid lotter och så hoppas jag självklart på vinst.
Efter lämnandet av blod så måste jag handla hem lite saker, de börjar bli ganska tomt när de gäller saker att dricka och äta och sen efter de så ska jag åka hem.
När jag är hemma så ska jag laga mat, träna och sen så hoppas jag att jag har tid kvar till att göra ett litet videoinlägg också.
Jag hade tänkt testa en grej nu till helgen och de hade jag tänkt berätta i videoinlägget.
Men just nu så ska jag bara slappa fram till arbetet börjar igen och ni får ha de så bra, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0