Någon slags städ-dag

Goddagens, nu är de lördag och jag hade en väldigt trevlig och ganska lång sovmorgon, vilket man brukar ha när man är ledig.
Idag så har dem tydligen någon slags städ-dag här och jag har varit ute och plockat lite skräp och planterat blommor.
En av anledningarna till att jag hjälpte till var att man får korv och kakor och säkert något att dricka också.
Ni kanske undrar varför jag sitter här hemma istället för att vara ute och städa men de var bara för att jag var tvungen att gå hem en snabbis och hämta jackan eftersom de är ganska kyligt ute.
Jag längtar efter sommaren men den kommer ju aldrig.
Nu ska jag iallafall sticka ut igen för att se om dem har börjat grilla korven och sen senare ikväll så ska jag ju hälla i mig hela vinflaskan så de ska bli spännande att se hur de slutar.
Ni får ha de så bra så hörs vi senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0