Nyktrat till igen

Nu är jag vaken igen och jag har vilat i flera timmar.
Som vanligt så blir jag alltid trött när jag har druckit och nu så har jag nyktrat till igen.
Om jag nu skulle bli riktigt full så skulle jag nog behövt dricka stark sprit eller något, men man kan ju inte gå till systemet och sen gå hem och supa ner sig, man är ju ingen alkoholist.
Den här vinflaskan fick jag ju faktiskt från jobbet när jag hade sålt bra, men om jag får välja så kommer jag att vilja ha biobiljetter i fortsättningen när jag vinner någon säljtävling.
Nu ska jag snart sticka ner och handla lite mat och ni får ha en fortsatt trevlig dag så kanske vi hörs/ses senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0