Om 20 min så börjar arbetet

Hejsan på er igen, idag gick jag inte upp så tidigt så jag hann tyvärr inte sätta in dagens avsnitt av "Bosse The Jehovas" imorse.
Efter jobbet idag så ska jag självklart fixa de inlägget så ni får se fortsättningen.
Nu sitter jag iallafall på jobbet och jag har precis ätit lite och om 20 min så börjar arbetet igen.
Jag vet tyvärr inte riktigt mer vad jag ska skriva, men de ska bli otroligt skönt med lite helg nu igen iallafall, trots att denna arbtesvecka har varit väldigt kort.
Efter jobbet så ska jag nog handla lite också och sen så ska jag väll bara vara hemma tror jag.
Träningen har jag börjar köra hårt med nu igen och de är ju tack vara Tabata (tränings-appen) som jag har skaffat.
Ikväll så tror jag att de är sit-ups som står på schemat och sen så har jag fortfarande inte kollat klart på WWE Extreme Rules så de får jag göra när jag kommer hem.
Ni får iallafall ha en fortsatt travlig dag så hörs vi när vi hörs, Bye Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0