Semester & körkort i Juli

Idag är de den andra dagen på denna arbetsvecka och även den näst sista, imorgon så är de onsdag men de är som en fredag och de känns väldigt skönt.
Efter imorgon så är de fyra dagars ledighet och jag ska nog mest ta de ganska lugnt.
Eftersom jag inte ska jobba på torsdag så ska jag nog passa på att åka iväg och träna efter jobbet imorgon, jag brukar inte göra de när jag jobbar men eftersom jag inte behöver lägga mig speciellt tidigt imorgon så kan jag lika gärna åka iväg på en kvällsträning.
Just idag har jag ingenting planerat, jag ska nog bara hem och försöka orka med träningen som jag håller på med ibland, igår blev de ingen träning för att jag hade andra saker för mig men ikväll har jag ingenting planerat så idag får jag göra lite armhävningar iallafall.
Jag får ytterliggare en gång be om ursäkt för att jag inte gör videoinlägg speciellt ofta, jag känner att jag liksom inte hinner med de, men de tar ju iförsej inte speciellt lång tid att sätta sig ner och babbla lite.
Nu när de snart är helg så lovar jag att jag ska spela in många videos så att de händer något på bloggen iallafall.
När de gäller sparandet av pengar så har jag inte så mycket som jag kan berätta, de går väll lika bra som de alltid har gjort, nästa månad ska jag försöka spara mer pengar än vad jag brukar för nu i Juli så ska jag försöka ta mitt körkort.
Jag har ju semster hela Juli och under den månaden så vill jag hinna med intensivkurs för körkort och sen så vill jag även sticka iväg på en sista minuten resa till någon varmt ställe.
Jag har aldrig åkt utomlands förutom i nian med klassen när vi åkte till Madrid men de var ju ingen direkt sol semester eftersom vi var mitt inne i stan och de var ju inte sådär jätte varmt.
Men nu till sommaren så vill jag sticka iväg med min tjej till något varmt ställe och bara njuta av värmen och solen och hitta på en massa roliga saker.
Oavsett vad som händer i framtiden så ska jag iallafall fortsätta njuta av min rast och sen så startar ju jobbet igen, Bye Bye sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0