Windows Movie Maker

Hejsan på er, just nu så håller jag på med att försöka göra dagens inlägg med de sista avsnittet av "Bosse The Jehovas".
Jag har lagt in klippet på Windows Movie Maker och just nu så håller de på att ladda och jag vet inte riktigt vad de är för fel, men de laddar väldigt länge iallafall, men om de inte slutar ladda om ett tag så får jag väll lägga upp de utan att spara de via Movie Maker.
Jag väntar någon timme och om de inte har slutatt ladda då så får jag lägga upp de på bloggen utan att ha fixat de.
Men de finns ju ett problem till och de är ju att klippen ibland inte funkar på Videofy.me och därför så måste jag dela upp de och ifall jag måste göra de så måste jag ju spara de via Movie Maker, oavsett vad så kommer jag att fixa på ett eller annat sätt så att de sista avsnittet av "Bosse The Jehovas" kommer in idag iallafall.
Nu ska jag kanske sitta lite och njuta i solen och bara slappa eller så kanske jag ska glo lite på wrestling, jag har inte riktigt bestämt mig, eller så kanske man borde sticka ut och ta sig en promenad i de fina vädret.
Ni får iallafall ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0