Fredagen är startad

Nu så är fredagen startad och förhoppningsvis så är snart denna arbetsdag över så att man kan ta helg.
Lönen sitter där den ska och den här helgen kan inte bli annat än bra, eller rättare sagt riktigt bra, grym faktiskt.

Jag har betalat in viktiga räkningar, jag ska betala vissa personer som jag är skyldig pengar och sen så har jag ytterliggare min hyresdel kvar att betala och sen får jag se hur mycket pengar jag har kvar.
Förhoppningsvis så har jag några tusenlappar kvar så att jag klarar mig iallafall, men de kommer jag garanterat att ha och jag tror dessutom att jag klarar mig väldigt bra.

Igår kväll/natt så satt jag och sökte en jäkla massa jobb och de ska jag förmodligen göra idag också, jag ska även ringa till ett ställe där dem söker personal.
Av erfarenhet så vet jag att man snart kommer att bli kontaktad ang sökningarna och de bästa man kan göra är att slänga iväg CV och personligt brev åt alla håll och kanter och hoppas på svar.

Förra gången jag sökte jobb så tog de ju en månad innan jag fick napp och de får de verkligen inte göra denna gången.

Nu startar snart jobbet så jag får sluta skriva, ni får ha de fantastikst, bra och helt perfekt så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0