Kallare och kallare

För varje dag som går så känns de bara jobbigare och jobbigare att ta sig upp på morgonen, när man väl kommer ut så känns de som att de blir kallare och kallare.
Trots de så har jag iallafall tagit mig till jobbet ytterliggare en dag och nu sitter man här, redo, för ytterligare en dag av list skapande.

Idag är de näst sista dagen på de här jobbet och imorgon är de en kort dag och sen så är de helg.
Den här helgen tänker jag verkligen ta de lugnt och ladda batterierna inför nästa vecka, framförallt eftersom jag ska börja ett nytt jobb.

På söndag så tänker jag lägga mig tidigt så jag slipper tycka att de är jobbigt att ta sig upp på måndag.

Men än så är jag inte klar med detta jobbet, utan jag måste överleva några timmar till och imorgon en halv dag, men sen så är de över.

Efter jobbet idag så har jag inga speciella planer förutom att jag förmodligen ska spela Sims.
Jag spelade Sims igår kväll/natt och de är förmodligen därför som jag är så trött idag.
Tur att man bara ska sitta och göra listor idag, för de behöver man ju ingen speciell energi till att göra, de är ju inte direkt jobbigt.

Nu så börjar jag om ca 20 min och då är de bara att köra järnet som gäller och sen kan man gå hem och ta de lugnt.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0