Köttar

Nu sitter man på jobbet och "köttar" som de så "fint" heter, vissa grejer har gått mindra bra idag medans andra grejer har gått rätt så bra men i de stora hela så har de gått JÄVLIGT BRA och de ska de fortsätta med.
Efter jobbet idag så har jag bestämt mig för att följa med min systers kille när han och hans band (Jackknife´s Edge) repar och de ska bli roligt att se och höra.

Detta är mitt första skrivna inlägg på väldigt länge men eftersom detta är de enda som jag hinner med när jag jobbar så kommer de garanterat bli fler text inlägg.
När de gäller videos så kan jag bara lägga in dem när jag är hemma så de känns lite onödigt att hålla på att spela in när jag är på jobbet.

jag vet inte hur länge jag kommer att vara på spelningen men förmodligen så kommer jag hinna med ett videoinlägg ikväll också, hoppas jag.
Jag vill att detta ska vara en aktiv blogg men när man inte kommer på något att filma eller skriva om så blir de ganska svårt att driva bloggen framåt.
De enda som jag gör på vardagarna är ju att jobba och jag vill inte att detta ska bli en tjatig blogg där jag babblar om samma saker hela tiden, därför så skriver jag inte att jag jobbar hela tiden.

Eftersom de var en innestående lön på detta jobbet så har jag inte haft bra med pengar på ungefär två månader och då blir de också svårt att kunna hitta på saker, men när jag får min första lön m typ två veckor så kommer de säkert hända mer i bloggen.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi när vi hörs, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0