Lite sent

Tjena på er, tredje dagen i rad som jag skriver ett inlägg, känner mig nästan duktig nu.
När de gäller besöket på El-Giganten Megastore så blev de lite sent för de igår, jag vet inte om dem fortfarande hade öppet men jag orkade inte åka dit efter jobbet, trots att vi slutade 17.
Jaja, när de gäller att hitta på saker förutom jobbet så får de väll bli på helgerna eftersom de är då som man har energi till annat.

Idag så har jag inte kommit på någotning som jag kan göra efter jobbet så förmodligen så blir de till att bara ta de lugnt och slappa och kanske försöka med ett videoinlägg också.

Nu ska jag iallafall fortsätta med att göra ingenting fram till 13 och sen så ska jag jobba hade jag tänkt, Bye Bye sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0