Piss väder

Att vakna till detta regn väder är ju helt förjävligt, vart är vintern?
Denna höst blev vädligt lång och enligt mig så är den fortfarande inte slut, en vinter i min mening innehåller mer kyla och snö.

Jag som iförsej inte tycker om kyla och snö hoppas ju att de inte blir någon riktig vinter i år.
När de gäller vädret som är nu så gillar jag ju inte de heller men man får ju hoppas att vintermånaderna är över snart så att våren och sommaren kan komma.

När de gäller snö så skulle de iförsej vara lite mysigt om de var vitt på julafton, men då kan de ju snöa dagen innan, vara vitt på julafton och sedan regna bort dagen efteråt, de hade varit bäst faktiskt.

Nu sitter jag på jobbet och har min första rast på dagen och klockan 16 idag så ska jag på en arbetsintervju och de ska bli väldigt spännande.

Oavsett vädret så känns de som att de kommer att bli en super dag med hårt arbete och ett intressant möte, på mitt förhoppningsvis nästa jobb.

När de gäller intervjuer så ska jag ju på ett möte imorgon och de känns som om jag har ganska många jobb som jag kan välja på.
Under helgen så har jag inte sökt något mera jobb men jag ska nog göra de idag om de finns någon tid över till de.

Nu har jag inget mer jag kan skriva men ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0