Tiden går fort

Nu sitter jag som vanligt på jobbet igen och nu är de bara ungefär en vecka kvar tills jag ska sluta och de känns faktiskt spännande.
De är blandasnnat spännande att få prova på något annat och nu så håller jag på att söka lite jobb, jag har iförsej bara sökt ett jobb hittils men jag får försöka hitta något att söka idag också.
När jag jobbar och slutar klockan 17 och sen så måste jag hinna hem, laga mat och när jag är färdig med de så börjar de nästan bli dags för att sova och därför hinner jag inte söka så mycket jobb på vardagarna.
Jag har lite planer inför helgen när de gäller jobbsökande så då har jag något att sysselsätta mig med.

Jag tycker att tiden går fort på jobbet nu, framförallt när jag bara sitter och gör listor hela tiden, man har fullt upp och hinner inte tänka på hur mycket klockan är.

Efter jobbet idag så har jag inga speciella planer men man får ju hoppas att man hinner söka lite jobb iallafall och kanske laga sig lite mat.

Hoppas eran dag har varit fantastisk och att den kommer bli fantastisk, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0