Ute på fältet

Jag längtar till de nya jobbet på Rädda Barnen otroligt mycket, tidigare så har jag bara jobbat med telefonförsäljning men detta handlar om att knacka dörr och ragga månadsgivare.

Januari i år så startade jag med telefonförsäljning och nu efter ett år så är de dags att bege sig ut på fältet och träffa kunder face to face.
När de gäller välgörenhet så gör man ju faktiskt något bra också och hjälper barn över hela världen.

Jag antar att jag kommer sova gott om kvällarna efter att jag jobbat en hel dag med att vara ute och röra på mig och snacka med folk.

Nu har jag min första rast för dagen och som vanligt så slutar jag klockan 17 och de är fortfarande väldigt många timmar kvar, men jag antar att jag överlever.

Vi kommer förmodligen höras igen senare, ha de gött, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0