Känns lite konstigt

Nu ska man snart sticka iväg till jobbet och eftersom detta kan vara min sista arbetsdag på detta stället så känns de lite konstigt.
Jag kommer självklart att göra allt i min makt för att klara mitt mål för att få stanna men om de inte blir så, så finns de inte så mycket som jag kan göra.
När de gäller att söka jobb så är ju jag ganska bra på de, fast de känns så klart trist om jag måste börja om från 0 igen och jobba mig uppåt, jag har ju redan sökt jobb en hel månad och nu kanske jag måste börja söka igen och de är ju väldigt segt faktiskt.
Oavsett hur detta går så är jag fortfarande den glada och positiva personen som ser glatt på saker och ting och jag säger bara en sak, de löser sig alltid på något sätt.

Ha de gött, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0