På jobbet

Snart så har man klarat av ytterliggare en arbetsvecka, de känns att man börjar komma igång på jobbet nu.
Nu har jag varit här i två veckor och jag trivs väldigt bra, jag har fortfarande en hel del nya grejer som jag ska lära mig, men de gäller att ta en sak i taget och dessutom så gillar jag att lära mig nya saker.
De ska bli skönt att få ta lite helg och vila ut sig och bara slappa lite, fast på söndag så är de iförsej tvätt.
När de gäller lägenhet så ska jag faktiskt sticka iväg till bostadsbolaget där jag bor och kolla lite, jag vet att de finns lediga lägenheter och nu börjar de blir dags att flytta hemifrån.
Den andra lägenheten som jag och min tjej skulle få blev de inget med, men de gäller att bara kämpa vidare.
Nu ska jag fortsätta med rasten och vi kanske hörs senare eller någon annan dag, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0