Disney On Ice

Jag får (som vanligt) be om ursäkt för dålig uppdatering.
Ibland så kommer de perioder då jag inte gör någonting alls i bloggen och nu för tiden så kommer dem där perioderna väldigt tätt och ofta och de får jag lägga av med.

För några dagar sedan så kände jag knappt till att de skulle vara Disney on Ice imorgon och idag så har jag hämtat ut biljetter och ska gå dit med min tjej imorgon och de ska bli väldigt roligt.

jag har varit på Disney on Ice tidigare men de var längesedan men jag tycker detta är en fantastisk upplevelse och de ska somsagt bli väldigt roligt att gå dit igen.

Nu har jag suttit och spelat Assassin Creed och hade inte kontrollen haft dåligt med batteri så hade jag förmodligen fortfarande suttit och spelat men jag var ju tvungen att ladda kontrollen.

När de gäller vädret så känns de som om de börjar bli varmare och jag hoppas våren kommer snart så man får se lite sol och ljus igen och får känna värmen.
Som ni kanske visste sen tidigare så tycker ju inte jag om vintern så jag är väldigt glad och de värsta är över iallafall.

Förutom att jag försöker ha roligt så får de nog snart vara slut med de, jag måste försöka hitta mig ett jobb så jag kan få in pengar varje månad och försörja mig, annars kan man ju inte ha roligt heller.

Klockan börjar bli ganska sent och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, min hjärna funkar nog inte riktigt som den ska just nu, men ni får ha en trevlig natt och sova så gott ni kan,

PS: Om de är någon som vet om något ställe här i Göteborg där dem behöver personal så får ni jätte gärna höra av er till mig.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0