Jobbsökandet flyter på

Jobbsökandet flyter på och som alltid med framgång, på måndag så ska jag nämligen på en arbetsintervju och dessutom så har jag sökt en massa jobb.
De här jobbet som jag ska på intervju på känns väldigt bra, både när de gäller vad man ska göra och även arbetstiderna.
Mitt förra jobb tog ju all vardag ifrån mig och man arbetade iprincip hela tiden och man han aldrig göra något vardagligt.

Jag tar ingen seger i förskott utan jag får vänta tills efter måndag för att se hur de blir.
De finns en massa andra jobb som jag dessutom hade tagit istället för detta ifall chans skulle uppstå, men just nu känner jag bara att jag vill ha ett jobb så att pengarna rullar in.

de här jobbet är dessutom inget säljjobb, iallafall inte på de sättet som mina tidigare jobb har varit.
Självklart så har jag krav som jag måste uppnå för att få jobba kvar, men jag har iallafall en fast lön att röra mig med och då är de dessutom mycket lättare att planera sin framtid.

Nu när jag dessutom förmodligen kommer att ha ett jobb så sitter jag ju inte upptagen med en massa jobbsökande hela tiden så då kommer jag att ha mer tid över till bloggen också.

detta börjar ju bli någon slags död blogg där de inte händer någonting, men jag måste faktiskt göra någonting åt de nu.

Fler videos, fler text inlägg och mer CrAzY saker hela tiden, de är de som är mitt mål med bloggen och de målet ska jag uppnå också.

Jag tror att jag ska orka med ett litet video inlägg imorgon, men nu är klockan 01:15 och jag ska nog försöka sova snart, men ni får ha en trevlig natt så hörs vi imorgon, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0