Beställde ett spel

Hejsan på er, dagen har flytit på som vanligt efter min lilla runda förut.
Jag har för de mesta suttit och spelat vid datorn och så har jag tagit de lugnt.
Jag letade efter ett spel på nätet för jag ville spela Vem vill bli miljonär på svenska, men jag hittade bara en massa andra vem vill bli miljonär spel, som tex simpson och på engelska.
Sen så gick jag in på discshop och kollade lite och där så hittade jag ett dvd spel som hette Vem vill bli miljonär och jag kände igen de eftersom jag själv har spelat de förut så jag beställde faktiskt de.
De stod att spelet skulle komma nästa dag men eftersom de är helg nu så kommer de förmodligen på måndag och de ska bli roligt, de är ganska skoj att sitta några stycken och gissa på frågor, ett väldigt bra tids fördriv om man inte har något annat för sig.

 

Nu så sitter jag och äter Billys Pizza och sen så ska jag försöka lägga mig ganska tidigt eftersom de är jobb imorgon, dem senaste nätterna så har jag suttit uppe till ungefär 02:00 varje natt, men de kan jag ju inte göra om jag ska jobba.
Jag ska försöka lägga mig runt 19:50 och jag vet att många av er tycker att de är fruktansvärt tidigt och de tycker även jag, men om bussen går 05:48 på morgonen så vill man ju ändå vara lite pigg.

 

Nu så hade jag tänkt titta på tv och imorgon så är de jobb som gäller, så Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0