De blev bara värre

Hejsan igen, jag skrev ju förut att jag kände mig lite krasslig i halsen men att de inte var så farligt.
Vi gick ju iväg till min tjejs pappa och hans tjej förut och vi åt där och sen så hade vi med oss Vem vill bli miljonär spelet så de spelade vi också.
Innan vi gick dit så började jag bli hes och sen så blev de bara värre, jag blev hesare och hesare och nu så kan jag knappt prata.
Jag fick halstabletter av dem där borta så jag får hoppas att de hjälper.

 

Nu så är jag iallafall hemma och jag har suttit och spelat Smsckdown vs Raw 2011 och snart så kommer ju de nyaste wrestling spelet WWE12, de är ungefär en vecka kvar tills jag får de.
Mitt gamla wrestling spel börjar krångla, eller de gick inte att starta en match som jag ville iallafall.
Jag vet inte om de beror på att mitt ps3 blev lite för varm eller om de var spelet som krånglar, jag tänkte att jag kanske skulle testa lite senare igen.
Om de nu är så att spelet börjar krångla så gör ju inte de speciellt mycket eftersom jag ändå får de nya spelet om ungefär en vecka.

 

Jag hade ju lite problem att sova inatt eftersom jag var så snorig, men inatt så tror jag att de kommer att gå lättare, jag har ju typ ingen röst kvar, men jag hade ju ändå inte tänkt prata inatt.
Nu ska jag iallafall ta de lite lugnt med tv tittande och sen så ska jag väl sova, vi hörs imorgon Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0