En lugn och fin morgon

Godmorgon på er, kl är före fem på morgonen och vid 05:18 så ska jag gå iväg till bussen, jag brukar alltid ligga så länge i sängen så att de brukar bli stressigt på morgonen men idag så gick jag upp ganska tidigt så nu behöver jag inte alls stressa och de tycker jag är skönt.

 

Inför denna dag så har jag inga planer alls, de brukar bli så att jag inte har några planer när jag har arbete, jag slutar kl 14:00 och sen så tar de en timme för mig hem så jag är ju hemma efter 15:00 någon gång.
De blir förmodligen till att laga någon mat och kanske spela in något videoinlägg till bloggen.

 

Nu hade jag tänkt titta lite på tv och sen så måste jag ju åka iväg, men Bye Bye sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0